5 Mart 2015 Perşembe

Karanlıkta Buldum Seni - A. Meredith Walters Kitap Yorumu


            KİTAP: Karanlıkta Buldum Seni
            YAZAR: A. Meredith Walters
            YAYINEVİ: GO!
            SAYFA SAYISI: 456
            GOODREADS: 4,02
            BENİM PUANIM: 5




Kitap Tanıtımı: "Sen beni karanlıkta buldun ve kendimden kurtardın. Seni sonsuza dek seveceğim." Maggie Young, kendi deyimiyle, küçük bir kasabada, süper not ortalaması ve sıradan okul aktiviteleriyle yaşayıp giden sıradan bir kızdır. Normal bir ailesi, normal bir okulu, normal arkadaşları, kısacası normal bir hayatı vardır. On sekiz yaşına girmek için gün sayan Maggie, artık sıra dışı bir şeyler yaşamak, tutkuyla sevebileceği bir şeylere sahip olmak ister. Ve Kader Karşısına Clayton Reed'i Çıkartır…

Clayton Reed. Kasabadaki yeni çocuk. Kimseye yüz vermeyen gizemli yakışıklı. Geçmişinden kaçıp sığındığı bu küçük kasabada, her şeyden ve herkesten uzak durmaya kararlı. Maggie Hariç…

Herkesten köşe bucak kaçan Clayton, dış dünyayla arasına kalın duvarlar örse de Maggie o duvarların ardında neler olup bittiğini öğrenmeye kararlıdır. Çünkü tanıdığı hiç kimseye benzemeyen bu gizemli yabancıya deliler gibi âşık olmuştur. Ama o duvarların ardında yaşananlar Maggie'nin tahmin edebileceğinden çok daha korkunçtur. Clayton çok geçmeden adeta bir kelebek gibi Maggie'nin ışığına kapılıp özgürleştiğini sanır, Maggie ise Clayton'ın karanlığına hapsolur. Gün geçtikçe büyüyen bu karanlık, ikisini de yavaş yavaş yutarken onlar aşklarının her şeyin üstesinden geleceğine inanmaya devam eder. Çünkü delice bir aşktır onlarınki. Ya da belki sadece delilik… New York Times çok satan yazarı A. Meredith Walters'tan kırık bir "ilk aşk" hikâyesi...

Kitap Yorumu: Bu aralar çok fazla aşk romanı okumaya başladım. Ve kesinlikle beni en çok içine bu kitap çekti. Konusu aslında çok ilginç ve değişik olmasa da kitap inanılmaz derecede akıcıydı (tabi ki bana göre).

Maggie ve Clay'in arasındaki aşkı anlatan serinin ilk kitabı Go yayınevi tarafından çıkarıldı. Fiyatı da birçok yayınevine göre ucuz (17 TL). Kısacası karakterler bahsetmek gerekirse Clay ve Maggie okulun bahçesinde çarpışarak tanışırlar. Clayton, Maggie'nin ilk aşkıdır. Aslında güzel bir hikayeleri vardır fakat Clay'in bir takım problemleri olduğundan dolayı ilişkileri bir öyle bir böyle değişik bir durum alır.  Tabiri caizse Yaman ve Mira gibi :) 

Kitabın goodreads'te gördüğüm kadarıyla devamı var. Tanıtımlarından okuduğum kadarıyla onlardan da bahsedeceğim.



Cloud Walking

Karanlıkta Buldum Seni okurken sadece Maggie ve Clay'in aşkına tanık olmuyoruz. Maggie'nin çocukluğundan beri birlikte olduğu Rachel ve Daniel'dan da bahsediliyor. Rachel en yakın arkadaşı olmasına rağmen Daniel'e aşıktır. Goodreads'te serinin 1.5 kitabı olarak gösterilen bu romanda Daniel ve Rachel'in aşkına tanık olacağız.

 Light İn The Shadows
  
                                                   
Goodreads'te serinin 2. kitabı olarak gösterilen bu romanda tekrardan Maggie ve Clay'în aşkına tanık olacağız.

Warmth İn İce

                                                    
Serinin 2.5 kitabı olarak gözüken bu roman hakkında hiçbir bilgim yok. Tanıtımı okumama engel olan bir yazı ile karşılaştım.

***Spoilers for those who have not read Find You in the Dark or Light in the Shadows***

Serinin bütün kitaplarını heyecanla bekliyorum. Serinin devamı için beklentim büyük. Umarım GO! bizi fazla bekletmez. 

Son olarak goodreads'te gördüğüm resimlerden Maggie ve Clay için bu tipleri yakıştırdım.





Maggie 'yi Angelina Jolie nin gençliği olarak düşündüm biraz değişiklik olsun değil mi :)













  Clay'i ise Zac Efron olarak düşündüm.  

 Aklımda Rachel ve Daniel 'i canladırmadım. Onları ise diğer kitaplarda düşünürüm.




Yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Beni instagramdan takip edebilirsiniz @bookw0rm_bo









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder