2 Mart 2015 Pazartesi

Kurtlara Söyle Eve Dödün - Carol Rifka Brunt / KİTAP YORUMU

KİTAP: Kurtlara Söyle Eve Döndüm
YAZAR: Carol Rifka Brunt
YAYINEVİ: Martı Yayınları
SAYFA SAYISI: 512
GOODREADS: 4.03
BENİM PUANIM: 5



Kitap Tanıtımı: Aşk insanı büyütür; önce hissettirdiği tarifsiz mutluluk sonra kaybetmenin verdiği derin acıyla...

Günün birinde kimselere bahsedemeyeceğiniz türde bir sevgiye kapılırsanız?

En derine gömmeniz gereken ve ne kadar uğraşsanız da bir türlü peşinizi bırakmayan. Yok olup gideceğine zamanla daha da büyüyerek varlığınızı kaplayan ve sonunda ta kendiniz olup size dönüşen bir sevgiye?

Her bitişin yeni başlangıçlara açılan bir kapı olduğunu hatırlatan Kurtlara Söyle Eve Döndüm, önyargıların yalnızca gerçek sevgiye boyun eğdiğinin de güzel bir kanıtı...









Kitap Yorumu:  Kitabı kesinlikle öneririm. İndirimde 7.90 olarak görünce sepetime ekledim. Konusunu fazla bilmeden aldığım bir kitaptı.  

Kitap başlarda June adlı karakterin dayısına olan aşkını anlatıyor. Dayısı AİDS hastası ve ölmesine az kalmış. June ve dayısı Finn çok yakınlar. Finn pazar günleri June ile gezer ve onu eğlendirir.  

June ve kardeşi Greta, Finn'in evine gittikleri zaman Finn ikisinin bir portresini çizer. Portreyi uzun zaman bitiremez. Zaman gelir geçer ve Finn ölür. Bu ölüm June'u derinden etkiler. 

Dayısının cenazesinde Greta ve June dışarıda beklerken Greta yakınlarında olan adamı işaret ederek June'a "Dayımı öldüren adam bu" der. 

İlerki zamanlarda June babasından bir kaç şey öğrenir ve Finn'in sevgilisi ile tanışır. Bu arada Finn eşcinseldir.

Finn'in bıraktığı mektuptan sonra Finn'in sevgilisi ile vakit geçirir. Aralarındaki arkadaşlık çok güzeldir. Birbirlerini fazla kırmamaya çalışan iki kişi. Kitabı okurken June'un yavaş yavaş olgunlaştığını hissettim. 

Kitapta bir çok kez Mozart'ın Requiem adlı eseri geçiyor. Ve merak edenlere * kitabın adı Finn'in yeğenlerini çizdiği portreden geliyor. Başlarda bende ne anlama geldiğini anlamasamda sonra her  şey yerine oturuyor. 

Sizlere fazla spoiler vermek istemiyorum. Bu kitabı kesinlikle okumalısınız !! 

Bunlarda kitabın diğer kapakları: 


Beni instagramdan takip edin: @bookw0rm_bo

Bu arada kitap hakkında daha fazla yorum istiyorsanız Eren abinin hazırladığı vlogu izleyebilirsinin.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder