2 Mart 2015 Pazartesi

Şubat Ayında Okuduklarım

ŞUBAT AYINDA OKUDUKLARIM

Herkese kocamaaan selamlar :)
Bir kaç hafta sonra yeni bir blog yazısı giriyorum. Aslında biraz üşendim. Bu ay sadece altı kitap okudum. Ygs'ye çok az kala fazla kitap okuyamadım. 




Şubat ayında okuduğum ilk kitap MARSLI 


Yorum: Kitabın goodreads'te  2014 en iyi bilim kurgu romanı olması beni heyecanlandırmıştı. Glorryrbooks'un düzenlediği şubat ayı etkinliğine katılarak Marslı'yı okudum. 

Kitap akıcı bir kitap olmasına rağmen içinde fazla terim bulunması canımı sıktı. Fazla bilimsel şey vardı. Açıkçası bu kadar olacağını düşünemedim. 

Bu arada kitabın kapağına BA-YIL-DIM !

PUANIM: 4



Şubat ayında okuduğum ikinci kitap Karanlık Zihinler 


YORUM: Son zamanlarda fazla popüler bir kitap olması ilgimi çekti. Konusu ve kitap hakkında hazırlanmış olan kısa tanıtım filmi hoşuma gitti. 

Kitapla ilgili tek sıkıntım kitabın fazla kötü kokması idi.  Kitapsihirbazı.com 'dan aldım. Neden böyle olduğunu bilmiyorum.

PUANIM: 4






Şubat ayında okuduğum üçüncü kitap Harry Potter Ve Felsefe Taşı


YORUM: Bu kitap hakkında fazla yorum yapmama gerek yok. Konusunu herkes biliyordur. Bu kadar geç okumamın sebebi ön yargılarımın olmasıydı. Film serisini bir çok kez izledim. Belki kitap ilgimi çekmez diye düşünüyordum. YANILMIŞIM


PUANIM: 5 (başka ne olabilirdi :P )











Şubat ayında okuduğum dördüncü kitap Postacı Kapıyı Çalmayacak


YORUM: Hazır kitap indirimde iken alayım dediğim kitap.
Kitap yorumunu zaten blogumda paylaştığım için buraya fazla bir şey yazamayacağım.

Kitap hakkımda yorumumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın



PUANIM: 5






Şubat ayında okuduğum beşinci kitap Endgame Çağrı 



YORUMUM: Kitabı alırken "bu şifreyi ben kesin çözerim" diye düşünmedim değil.
Malesef şifre öyle kolay bir şey değilmiş. Bulana helal olsun !
Kitabın bazı yerlerinde karakterler 

Türkiye'ye geliyor. Zaten kitabın başına olaylar İstanbul'da gerçekleşiyor. Kitap sizi içine çekiyor. Fazla yabancı kalamıyorsun. Aklıma takılan bir çok var. İkinci kitabı sabırsızlıkla bekliyorum

Bu arada Endgame Çağrı hakkında hazırladığım kısa yorum-tanıtım blog yazımı okumak istiyorsanız buraya tıklayın.

PUANIM: 4.5


Ve şubat ayında okuduğum son kitap Kurtlara Söyle Eve Döndüm 



YORUM: Kitabı indirimde gördüğüm an sepetime ekledim. Yanılmıyorsam 7.90 'a almıştım. Aldığıma hiçte pişman olmadım. Kitap okurken duygularım birbirine karıştı. 

Kitap hakkındaki yorumumu blogumda ayrı bir yazıda paylaşmıştım ulaşmak için buraya tıklayın.

PUANIM: 5








Beni instagram takip edebilirsiniz @bookw0rm_bo 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder